
Czekaj!!
Twoje zamówienie nie jest kompletne!!
Mam dla Ciebie jednorazową ofertę:
Skoro zamawiasz mój pakiet (dane do logowania otrzymasz na maila), to doskonale rozumiesz jaką wartość ma GROWTH.
Pakiet to świetny początek, gratuluję Ci wyboru, ale jest jeszcze coś, co może kompletnie odmienić Twój biznes. Kurs Strategie Wzrostu.
Możesz go teraz nabyć nie za 997 zł
Tylko teraz razem z pakietem za jedyne 497 zł
Wykorzystaj tą jednorazową ofertę i kupuj taniej w pakiecie.
Jest jeden haczyk.
Po opuszczeniu tej strony, oferta już nigdy więcej nie zostanie Ci wyświetlona. Nie dostaniesz już tak dobrych warunków.
Oto co dostaniesz w pakiecie:
Pakiet zasobów – cena regularna 67 zł
Kurs Strategie Wzrostu (dowiedz się więcej, czytając niżej) – cena regularna 499 zł
BONUS: 100+ taktyk Growth Hackingu dla B2B i ecommerce – cena regularna 199 zł
WSZYSTKO TO W JEDNEJ CENIE DLA CIEBIE: 497 ZŁ
Pożegnaj się z chaotycznym szaleństwem niekończących się "growth hacków" i przywitaj się z prostymi, ustrukturyzowanym frameworkiem wzrostu.
Być może już to widzisz:
Gra w online marketing zmienia się diametralne – to, co działało wcześniej, po prostu już nie działa.
Reklamy na Facebooku i w Google stają się z roku na rok coraz droższe…
…content marketing i SEO są przesycone…
…a “social sharing” to coś, co robią szaleni sprzedawcy ciuchów na wagę…
Potrzebujesz wiedzieć jak ustrukturyzować swój proces wzrostu
Co więc ma zrobić właściciel firmy?
Gonić tego białego króliczka i wpędzić się w szaleństwo poprzez niedziałające “growth hacki” i skopiowane taktyki SEO?
NIE.
Nie ma tu złotego środka. Taktyczne “growth hacki” to moda i iluzja. Mówię Ci to ja. Twórca kursu o growth hackingu, który twierdzi, że growth hacking TO PROCES A NIE TAKTYKI.
Generowanie silnego wzrostu startupu jest trudne i dopóki nie będziesz rozumieć, co robisz, to jest niewielka szansa, że zbudujesz trwały silnik wzrostu.
Zrozumienie jest tutaj kluczem.
Nie potrzebujesz hacków.
Potrzebujesz ROZUMIEĆ.
To, czego potrzebujesz, to silniejszy model mentalny, na którym możesz oprzeć swoje myśli i decyzje.
Coś w rodzaju frameworku, po którym się poruszać.
The Strategie Wzrostu to najprostszy framework do szybkiego zrozumienia nowoczesnego growth marketingu
Aby odblokować silny wzrost produktu w firmie, potrzebujesz mistrzostwa w 3 różnych obszarach. Trzy podstawowe “warstwy” stosu wzrostu:
I Strategia
II Implementacja
III Stos danych
Pozwól, że Ci wyjaśnię, co oznacza każda z warstw:
Jasność co do strategii
Wiesz, że prawdziwy wzrost jest napędzany przez projektowanie systemów i potrzebujesz mieć jasność co do strategii, aby zobaczyć, jak 3 podstawowe systemy współgrają ze sobą, tworząc tak zwaną "pętlę wzrostu" - szczegóły wyjaśnię poniżej.
Umiejętności
Oprócz strategii, musisz oczywiście mieć umiejętności, aby to pociągnąć: jeśli twoją strategią jest rozwój nowej marki modowej na Instagramie, ale nie masz umiejętności, aby odnieść sukces na Instagramie... to nawet najlepsza strategia cię nie uratuje
Infrastruktura danych
Dane umożliwiają nowoczesny, iteracyjny proces wzrostu: im lepiej jesteś w stanie wydobyć dane i spostrzeżenia ze swoich kampanii i eksperymentów, tym lepiej możesz kształtować kolejne iteracje swojej strategii wzrostu. Bez danych nie można się doskonalić.
To właściwie stary pomysł - w języku lean startupów nazywa się to pętlą "build-measure-learn":

Ale wszystko zaczyna się od strategii wzrostu…
Warstwa strategii: trwałe, skalowalne źródła nowych użytkowników budowane są na pętlach wzrostu
Strategie wzrostu opierają marketing i dystrybucję na doświadczeniu związanym z produktem: produkt jest zaprojektowany jak wirus. Pętle wzrostu to cykle, w których każdy użytkownik generuje możliwości “zarażania” nowych osób i rozprzestrzeniania się na innych użytkowników, podobnie jak wirus zakaźny rozprzestrzenia się z jednej osoby na inne.

Nie bez powodu "growth hacking" zaczął się w zasadzie jako marketing wirusowy - to wciąż rdzeń procesu projektowania, mimo że teraz jest o wiele więcej opcji.
Z czasem produkt może rozwinąć nawet wiele pętli wzrostu, które mogą się wzajemnie wzmacniać. Jednak kluczowym pojęciem jest to, że będziesz potrzebował tej “zaprojektowanej wirusowości”, która pochodzi z pętli wzrostu.
Aby zrozumieć te pętle, dzielimy je na 3 komponenty lub “systemy”.
Razem tworzą one system kołowy:
Silnik wzrostu
- Nasz produkt może rozprzestrzeniać się poprzez kanały marketingowe, takie jak SEO, reklamy na Facebooku, referencje, społeczności, zespoły sprzedaży outbound i milion innych sposobów. Silnik wzrostu to Twój sposób na systematyczne dotarcie do takiego kanału i wykorzystanie go do zdobycia dystrybucji.
Zaangażowanie i retencja
- Dla większości pętli wzrostu kluczowe jest aktywne zaangażowanie klientów w produkt - im bardziej aktywny i zaangażowany jest użytkownik w wykorzystanie produktu, tym więcej generuje możliwości rozprzestrzeniania się produktu także wśród innych użytkowników.
Lejek sprzedaży
- Kiedy masz już dystrybucję, musisz zamienić ten ruch w zapisy, a te zapisy w klientów. - Jest to często proces, i moglibyśmy się zagłębić w ten temat... ale na razie powiedzmy, że lejek sprzedaży jest przewidywalnym, skalowalnym procesem, który zamienia ruch w zapisy lub klientów.
A teraz fajna sprawa...
Obecnie znanych jest ponad 25+ pętli wzrostu – i każda z nich może zmienić zmagający się z problemami biznes w potęgę generującą przychody.
Nowoczesny Growth Marketing polega zasadniczo na myśleniu systemowym: buduj zautomatyzowane systemy, które pozwolą Ci skalować Twój marketing od “ciśnięcia wszystkiego ręcznie” do rzeczywistego skalowania w sposób systematyczny i przewidywalny.
Growth polega na traktowaniu marketingu jako problemu inżynieryjnego: pozyskiwanie użytkowników może być usystematyzowane, dostrojone i realizowane jako zautomatyzowany system.
Aby to osiągnąć, potrzebujesz oczywiście czegoś więcej niż tylko odpowiedniej strategii: potrzebujesz również odpowiednich umiejętności, aby zrealizować swoją strategię i potrzebujesz fundamentu w postaci danych, aby stwierdzić, co działa, a co nie.
Marketing wzrostu – jak wszystko – zależy od posiadania odpowiednich umiejętności do jego realizacji. Zależy też od infrastruktury danych i analityki, która pomoże w realizacji strategii.
Z tych prostych idei wyewoluowało "6 filarów wzrostu", o których być może słyszałeś...
STRATEGIA
SILNIK WZROSTU
LEJEK SPRZEDAŻY
SYSTEM RETENCJI
CZYNNIKI NAPĘDZAJĄCE KONWERSJE
PROCES GROWTH
Powiem Ci coś. Być może to będzie wszystko, co będziesz potrzebować na początku.
Potrzebujesz silniejszego modelu mentalnego, który daje jasność i skupienie.
Jestem zarówno zachwycony, jak i zszokowany rezultatami. Nigdy nie byłem bardziej przekonany, że systematyczny growth marketing zrewolucjonizuje sposób, w jaki myślimy o marketingu i pozyskiwaniu użytkowników. Wyniki są kosmiczne.
Moja edukacja w zakresie Growth Marketingu uczy przedsiębiorców, jak stosować USYSTEMATYZOWANY GROWTH… aby napędzać ruch, użytkowników i przychody praktycznie na autopilocie.
Jeśli chcesz wykorzystać swoją energię przedsiębiorczości, aby budować swoje firmy jeszcze większe, lepsze i szybsze, to jest to miejsce, aby to zrobić. Staniesz się pewnym siebie praktykiem Growth Marketingu, podążając tą metodologią.

Ten kurs jest kompletny!
Akademia Growth Hackingu została stworzona w formule Od zera do bohatera. Oznacza to, że jest on dostosowany do poziomu zarówno początkujących, jak i doświadczonych marketerów. W ciągu kilku tygodni będziesz stanie w pełni obsłużyć dowolny biznes.
Poznaj historie pozostałych kursantów
Michał z Rzeszowa
Michał prowadzi własną jednoosobową działalność w Rzeszowie. Doradza klientom w internecie. Buduje strony WWW oraz prowadzi kampanie w Google Ads. Jest samoukiem i uczy się na własnych błędach.
Po nastaniu pandemii Michał zauważył znaczny wzrost zainteresowaniem na usługi Google Ads, co go bardzo ucieszyło, jednak jego wyniki oraz wyniki jego klientów nie były na najwyższym poziomie.
To sprawiło, że Michał zaczął przegrywać z konkurencją i klienci odpływali od niego do agencji z lepszymi wynikami. Michał nie miał nigdzie dostępu do wiedzy na temat Google Ads, nie pracował w zespole ani nigdy nie obsługiwał wielotysięcznych budżetów.
Nie miał nawet z kim skonfrontować swojej wiedzy. Próbując znaleźć wsparcie, natrafił na kurs Semhackers.pl. Jak sam mi napisał w e-mailu, obniżona wówczas cena zmotywowała go do zakupu kursu.
Już w trakcie przerabiania materiału, Michał metodycznie przekuwał zdobywaną wiedzę, ustawiając i optymalizując kampanie Google Ads swoim klientom.
I tak tydzień za tygodniem, optymalizował małe rzeczy, od słów kluczowych, do reklam, po odpowiednie ustawienia celów reklamowych i po miesiącu zauważył wzrosty nawet po 200%! Klienci przedłużyli z Michałem umowy i wystawili mu referencje. Michał pod koniec roku 2020 r. podczas pandemii zatrudnił pierwszych swoich pracowników i jego agencja skupia się wyłącznie na Google Ads. Teraz każdy nowy pracownik Michała dostaje polecenie, aby przerobić kurs semhackers.pl!
Łukasz z Krakowa
Łukasz, który założył swój sklep internetowy z dronami, bardzo dobrze znał swój asortyment i był w tym specjalistą. Niestety, nie miał pojęcia jak wypromować swój sklep. Wiedział, że istnieje coś takiego jak reklama w Google i zaczął szukać wiedzy na ten temat. Najpierw natrafił na darmowe kursy, szybko je wchłonął i przełożył tę wiedzę na swój biznes.
Niestety to nie wystarczyło i pierwszy tysiąc złotych wyłożony z własnej kieszeni nieodwracalnie zniknął. Łukasz zniechęcił się do Google Ads i uznał to za naciągactwo i porzucił plany o promocji swojego sklepu.
Po 6 tygodniach stwierdził jednak, że bez reklamy się nie obędzie i znów zaczął szukać materiałów. Tym razem płatnych. Trafił na kurs Semhackers.pl z polecenia jednego ze swoich znajomych.
Mając poprzednie doświadczenia, nie chciał wydawać na kurs i reklamę zbyt dużej ilości pieniędzy. Nie dość, że kurs kosztuje 1500 zł, to jeszcze musi wydać kolejne pieniądze na budżet. Postanowił zaryzykować ostatni raz. Kurs przerobił w tydzień i uruchomił swoje pierwsze kampanie, tym razem wiedząc już, jak działają algorytmy Googlea.
Łukasz zaczął generować pierwsze dochody i sprzedaż jego dronów urosła na tyle, że producent postanowił dać mu rabat na zakup towaru i ustanowił go autoryzowanym sklepem. Firma Łukasza jest obecnie jedną z wiodących w Polsce.
Co będziesz umieć po szkoleniu ze strategiami wzrostu?
Określisz właściwy kanału i silnik (inbound, outbound lub oparty na produkcie). Zrealizujesz spójne strategie wzrostu w miarę zwiększania skali.
Zbudujesz zautomatyzowane maszyny do sprzedaży. Kiedy zobaczysz cały obraz, zrozumiesz intuicyjnie, co pasuje do lejka. Nauczysz się myśleć jak "architekt lejków".
Napędzisz ruch i leady poprzez silniki wzrostu. Poznasz krok po kroku schematy reklam na Facebooku, lead gen i silników opartych na treści.
Nauczysz się struktury pisania treści, które pozwolą Ci sprzedawać więcej
Poznasz średniozaawansowane i zaawansowane strategie wzrostu. Prowadzisz pewnie swój biznes w stronę skalowania
Na końcu Growth polega na przekształceniu zimnych leadów w zadowolonych użytkowników. Nauczysz się wzmacniać retencję a tym samym umocnisz wzrost.

Możesz być dosłownie 1 pętlę wzrostu od sukcesu. Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć przycisk poniżej i kupić najbardziej wszechstronny, skoncentrowany na wzroście kurs.
A tutaj kurs w liczbach:
godzin skondensowanych materiałów wideo
modułów tematycznych
lekcji
lat doświadczenia zawartych w jednym, kompleksowym kursie
materiałów i linków do dalszej nauki
dni na zwrot kursu
Dożywotni dostęp do platformy z dowolnego urządzenia podłączonego do sieci.
Godzina konsultacji ze mną
Narzędzia niezbędne do pracy growth marketera
Gotowe rozwiązania i schematy działania do wdrożenia u Ciebie lub u Twoich klientów!
Cała agenda szkolenia:
Moduł 1. Strategie
- Systemy
- Lean
- Pętle wzrostu I
- Prawa dystrybucji
- Pętle wzrostu II
- Materiały dodatkowe
Moduł 2. Lejki sprzedażowe
- Radykalna empatia
- Sekwencjonowanie konwersacji
- Proces budowania lejków
Moduł 3. Silniki wzrostu
- Stabilność a skoki ruchu
- Podstawowe ograniczenia
- Silniki wzrostu
- Płatne reklamy
- Lead geny
- Content
- Rentowność a skalowanie
- Materiały dodatkowe
Moduł 4. Zaangażowanie i retencja
- Strategie retencyjne
- Matryca retencji
- Onboarding
- Strategie onboardingu oparte na produktach
- Strategie onboardingu oparte na treści
- Materiały dodatkowe
Moduł 5. Zamknięcie pętli
- Zamknięcie pętli
Najczęściej zadawane pytania
Tak, jeśli kupujesz 2 lub więcej kursów, koszt kursu wyniesie Cię 400 zł netto. Wystarczy że napiszesz na kontakt@semhackers.pl następnie wskażesz liczbę kont. Po opłaceniu faktury, otrzymacie dostępy na wskazane adresy lub kody zniżkowe 100% do wykorzystania na dowolny adres.
Tak. Możesz dokonać zakupu w ratach, wybierając podczas procesu płatności opcję “raty”, lub możesz skorzystać z opcji PayPo, czyli zapłacić całość za 30 dni lub rozłożyć kwotę na 6 rat.
Kurs jest na poziomie średnio zaawansowanym/zaawansowanym. Zakłada, że masz już podstawowe doświadczenie biznesowe. Jeśli nie masz dużego doświadczenia, przygotuj się na agresywną krzywą uczenia się.
Wszystkie moduły zaczynają się od szybkiego intro, aby pokryć podstawy, ale potem przejść prosto do pośrednich i zaawansowanych strategii i taktyk. To nie jest kurs “marketing dla początkujących”, w żadnym wypadku.
TAK. Kupując raz ten program, otrzymujesz dożywotni dostęp do materiałów (a dokładniej mówiąc, tak długo, jak będzie istniał Semhackers).
TAK. Chociaż bardzo rekomenduję przechodzenie Moduł per Tydzień.
Tak. System jest zintegrowany z platformą do płatności i z usługą iFirma, która wyśle Ci na maila fakturę po zakupie kursu.
Płatność odbywa się przez bramkę płatności Przelewy24. Preferowaną opcją płatności jest szybki przelew lub karta płatnicza. Można również zapłacić przelewem tradycyjnym.
Kurs jest w formie wideo oraz w formie audio. Są również dokumenty tekstowe. Nagrania i dokumenty zamieszczone są na platformie. Po podaniu loginu i hasła masz dostęp do swojego konta.
Napisz na adres e-mail: kontakt@semhackers.pl
Możesz w ciągu 21 dni od daty zakupu poprosić o zwrot kosztów, czyli tak naprawdę NIC NIE RYZYKUJESZ!
Kurs obejmuje głównie umiejętności i strategie na poziomie średnim i zaawansowanym. Główną rzeczą, której się nauczysz, jest to, jak możesz stworzyć “systemy wzrostu”, takie jak silniki wzrostu, lejki sprzedaży i zaawansowane przepływy onboardingowe. Następnie łączysz je w całą “pętlę wzrostu”, która napędza wirusowość silnika.
Oprócz strategii, uczysz się również praktycznych umiejętności, takich jak:
Jak wybrać najlepsze kanały trakcyjne dla startupu
– Które kanały wykorzystać po osiągnięciu początkowej skali
– Jak przeprowadzić kampanię marketingową (może to być Google ads, albo content marketing, albo SEO) od “wstępnej walidacji” do szybkiego skalowania
– Jak pisać trudne do zrozumienia teksty, które rzeczywiście skłonią ludzi do zakupu
– Jak stworzyć “mapę drogową ryzyka” dla ostatecznej koncentracji,
– Jak odkryć ukryte korzyści, które wzmocnią Twoją propozycję sprzedaży.
– …i wiele, wiele więcej!
Cego na pewno się nie nauczysz, to wszelkiego rodzaju umiejętności technicznych (jak zaawansowane programowanie javascript).
Kup teraz!
Nic nie ryzykujesz. Jeśli kurs nie spełni Twoich oczekiwań (w co wątpię), to napisz do mnie na kontakt@semhackers.pl a zwrócę Ci całą kwotę bez zbędnych pytań
- Cena kursu to 497,00 zł
2999,00 złbrutto
Sprzedaż w obniżonej cenie kończy się za:
Zakupu możesz dokonać w dowolnej formie. Jednorazową płatnością, na raty lub do 54 dni później:


